woensdag 26 augustus 2009

Kerken























































4 opmerkingen:

  1. Hoi Hans wat dacht je effe wat anders dan het Bos ,nou deze serie is FANTASTISCH !!!!!! heel erg mooi je bent een super fotograaf mijn complimenten ,doe je dit met een Macrolens ?? of tele ?? en op statief ?? ben niet (nieuwsgierig) hoor ,of groothoek ze zijn geweldig mooi in iedergeval kleur scherpte alles perfect
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Hans knap gedaan hoor echt ik meen het
    ik moet me ook weer eens wat beter concentreren op fotogravie ,ik heb pas de 12-60 van Olympus gekocht die is ook erg goed ,maar nu nog maken hé de goede foto's ,ik moet af en toe bij jou maar spieken ha ha geef niet hé
    Groetjes ook voor je vriendin en het beste met de hondjes en katjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van het interieur van deze kerk heb je gemaakt. De foto's vanaf het middenpad met verschillende standpunten en diafragma's zijn interessant om te zien en de foto's van de details zijn heel apart.
    Mooie serie.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hans wat een mooie foto's heb je er weer bijgezet van dat kleine kerkje fantastisch heel knap gedaan mijn complimenten
    Groetjes ook voor je vriendin de de Hondjes en katjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen