vrijdag 24 april 2009

Vlinders 2































































4 opmerkingen:

  1. Hoi Hans prachtig deze vlinder en mooi zo stapsgewijs je kan van jou een hoop leren
    ik zal af en toe wat spieken ha ha mag wel hé een teken dat je goed ben moet je maar denken
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vlindertje!
    Het is mij vandaag voor het eerst gelukt om een vlinder op de foto te zetten :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hans je hebt je best weer gedaan en volgens mij heb jij een engelen geduld (ik mis dat wel eens )ha ha
    Super mooi ook het Icarus Blauwtje top
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hans ik hen nog eens bij je vlinders gekeken
    echt Fantastisch ik ga binnenkort voor een nieuwe macrlens kijken ik denk de sigma 150mm 2.8 kan ik een beetje verder af gaan staan ik doe het nu meestal met mijn tele 50-200 of ook wel met de 14-54 wel leuk macro fotografie
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen