zondag 15 maart 2009

Bos 6

















































































































































































































































































































































































































































































































































































4 opmerkingen:

  1. Ik zal wel weer gek zijn maar bij foto 34 35 of 36 ben ff de tel kwijt, lijkt het net alsof er een aapje achter die tak van die boom zit:|

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahaha ik zie het ook angela, maar alleen in de kleine fotootjes... als je vergroot is het stukken minder hahahahahaha
    Opmerkzaam typetje:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik dacht dat het aan mij lag maar niet dus:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch werkelijk fantastisch wat een mooie foto's mijn complimenten weer Hans
    die bovenste rij die laan met aan weerzijde bomen super mooi maar dat zijn ze allemaal knap gedaan
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen